Post by hunloripeca on Feb 8, 2022 11:27:08 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp mynt ▞▞▞
▞▞▞ Cooking Family : Madness Restaurant Food Game 2022 version ▞▞▞
Vad är det här för spel jag avslutar alla nivåer men jag kan inte gå till den nya världen. 😢😡
det här spelet är väldigt bra
Är mycket viktigt spel jag gillar det här spelet
Är detta spel online eller offline
Jag älskar det här spelet ❤️❤️
Var bra i början men som alla spel du spelar på dessa kockspel tjänar du folk och klarar det fortfarande inte även om jag visste att jag hade gjort alla var inte tid, så du är gjord för att köpa diamanter
Jag älskar det här spelet, det är så roligt att nivåerna blir lite svårare men det är det som håller mig sysselsatt och jag bara njuter av det så 5 stjärnor
Älskade spelen men... alldeles för många annonser! 30 sekunders annonser efter varje spelning och när jag väl kom till nivå 115 var det det! Det ger dig en taxi och ett flygplan, som om du går till en annan nivå men en banderoll kommer upp som säger "tack för spelet" så uppenbarligen är spelet över? 😄
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Simulação uvsq
Det kommer till den grad att det blir irriterande. Vissa nivåer är omöjliga att slå om du inte spenderar pengar.
Slöseri med tid för mycket reklam.
Avinstallerad på nivå 23. Fortsätter att hänga och det bränner avsiktligt baconet så att du kan köpa eller uppgradera utrustning. Varför du fortsätter att tänka på att skaffa pengar istället för att ge människor en chans att ha kul.
Smash Hit آرکید dbyb
för många annonser och det får mig att känna det här spelet sämre
Det är ett trevligt spel. Jag njuter mycket
Ibland är det svårt att röra sig
Hur går man till nästa nivå efter Rom City? Hittade ändå taxi och flyg igen.
Roligt spel att fördriva tiden
Jag är på nivå 75
Mycket dåligt spel jag hatar det här spelet som uppfinner detta spel som har uppfunnit spelet lyssna detta spel är väldigt tråkigt och även bakar tredje klass.
Full av annonser
Det här spelet skulle vara mycket bättre OM det inte fanns SÅ MÅNGA annonser. Jag kunde se kanske 1 eller 2 då och då, eftersom det krävs pengar för att göra spel gratis. Men för att fortsätta att få dem att dyka upp efter varje omgång du spelar OCH få spelaren att behöva gå igenom 9 annonser BARA för att byta 1 kund i spelet? Det är löjligt girigt på annonsintäkter!
Spelet har fastnat på nivå 75 och kommer inte att låsas upp 🔑. Jag samlade alla nycklar och avslutade VARJE ENDA nivå genom 75 till den tredje nivån. Det finns inga fler nycklar som visas men det står att jag bara har 74 och så nästa restaurang kommer inte att öppna. Så irriterande
Cooking Family : Madness Restaurant Food Game Simulação uvsq
Det här spelet fungerar inte ..... SOM bokstavligen när jag skulle börja nivå 2 slutade det bara att fungera
Det är ok för nu har precis börjat spela.
Inte ge presenter mycket besviken
Jag betalade 2,99 för att bli av med tilläggen berätta för mig varför de fortfarande finns kvar även när jag försöker få olika kunder,,återbetala mina pengar eller bli av med tilläggen som jag betalade för, en av de två. BORTA ELLER MINA PENGAR ÅTERBETALAS 😠😠😠😠
Ok blev jobbigt
Bra men jag är inte nöjd.....
Jag köpte 1 timme fritt spelande samt några olika pryttlar detta kostade mig 69 kronor men inte fick jag nå fria liv inte.
Bra spel till video gratis video
Coolt trevligt spel
Älskar kärlek älskar det här matlagningsspelet jag skulle kunna spela det hela dagen lång 👍👌😁 Jag har spelat massor av matlagningsspel och det här är det absolut bästa
Har alltid hängt på nivå 60.. kan inte låsas upp.
Jag gav tre stjärnor för när vi spelar första spelet på en nivå passerar vi ett annat spel på samma nivå för att få diamant vi har inte tillräckligt med kunder och vi förlorade spelet inte bara en nivå alla, se denna anledning
Jättebra
Det är ett bra spel men fungerar inte som det ska
Egentligen är det här spelet underbart men jag vet inte om ju mer spelnivån förbättras desto svårare blir det, men för tillfället älskar jag det och jag hoppas att det inte förändras
Jag älskar det här spelet för att det kyler mig
Wow det här är verkligen ett fantastiskt spel..Jag älskar det. Och jag är mer sugen på att gå till andra nivåer som först har jag gjort något annat och nu gör jag smörgåsar och hamburgare den här typen av spel är riktigt coola 👍 Jag skulle ge detta ett 5-stjärnigt betyg🤩🤩❤️❤️Detta är kul
Massor av kul!!! Riktigt roligt spel, älskar grafiken!! Rekommenderas starkt
Det här spelet är så dåligt spel
Trevlig gane. Håller ögonen klistrade och alert men jag känner att vissa nivåer är svåra att slutföra med avsikt?🤔😆
Detta är bokstavligen exakt samma sak som Cooking Dream???
Inte dåligt spel
Full av annonser. Slöseri med tid. Avinstallationsprogram efter en dag.