Post by hunloripeca on Feb 8, 2022 11:42:25 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Curse of Aros - MMORPG IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodegeneratornøkler ▞▞▞
▞▞▞ Curse of Aros - MMORPG 2022 version ▞▞▞
Er et fint og kult spill, jeg kommer til å spille det, men den skuffende delen er at det ikke er noen magi
Beste mobilspillet jeg har spilt så langt, hvis du leter etter et spill hvor du kan tilbringe timer og timer, så er du på rett sted.
Ett problem ... hvorfor er det ingen Spider Pet?? Jeg brukte 3 dager på å drepe edderkopper og så på en Wiki for å finne ut at det ikke er noen Spuder-kjæledyr og kjæledyrene som ER tilgjengelig er halte og stygge. Jeg holdt meg til Bat, selv om bokstavelig talt alle spillere har det. Legg til flere jaktbare kjæledyr eller jeg går herfra.
Hvordan jeg kunne starte... dette spillet er morsomt til lvl 40-50 vil du bli lei og slutte. 1. Bare 1 klasse, 1 våpen, 1 angrep, 1000 kjæledyr 2. Å lage systemsokker....er sååå frustrerende at jeg sluttet å lage etter lvl 50 på det..vare for å lage DU KAN IKKE LAGERE DEM. 3. Dette spillet har et enormt potensial...selv når det gjelder å tjene penger.......
Dette er det beste spillet, men grunnen til at jeg ikke gir det fem stjerner er at når du starter spillene er det ingen guide, så det tok tid å lære spillet
Elsker spillet, men mangelen på en opplæring gjorde meg forvirret i begynnelsen. Vil spillet endre karakteren som spillers sprites når som helst snart? Jeg synes de mangler litt ... litt mer detaljer er verdsatt. Fortsett med det gode arbeidet Utviklere ;3
Jeg vil rangere 5 stjerner når du fikser all feilen, for eksempel når jeg prøver å logge på kontoen min fryser den, og når jeg spilte spillet krasjer jeg, så vær så snill å fikse feilen generelt spillet ditt er avslappende og jeg elsker det så mye, vær så snill feilen da ville spillet være veldig vakkert
det er et ganske bra spill, men ikke perfekt, spillet krasjer på meg fra tid til annen, men alt i alt er resten ganske kult som ideen og alt kult spill.
Bringer tilbake gamle minner fra klassiske rs, men enda morsommere. Gleder meg til å se hvor langt dette spillet tar av! Patreon for skrivebordsversjonen er så verdt det! Vi sees i aros!
Jeg avinstallerer dette spillet fordi spillet mitt var giltch, så jeg dropper alt og så logger jeg ut så var jeg nivå 60. Da hatet jeg dette, så avinstallerte jeg spillet som er hele historien (jeg ville se alle oppdateringene) og det var så lenge til komme til nivå 60 tok det en uke og så feilet spillet mitt. Jeg spilte bare dette spillet til nivå 60 og så kom den oppdaterte (nå hater jeg dette spillet og jeg skulle ønske jeg kunne gi dette 0 stjerne nå)
Curse of Aros - MMORPG 롤플레잉 qtn
Det blir veldig irriterende når du trenger å gå opp i nivå hver gang for å bruke bedre utstyr.
Fint og det beste spillet, men da jeg var på nivå 65 og jeg var fight shadow flames trodde jeg jeg skulle få 3-5k xp, men hva fikk jeg? litteraly bare 2800 xp fiks det takk.
Flott mmo, rett inn i handlingen med å gjøre det du vil gjøre i spillet, uten langvarig reise rundt i verden uten noe action. Det er alltid action i dette spillet overalt på kartet som holder deg interessert. Du kan gjøre hva som helst i dette spillet som typiske mmos, gå opp i nivå, tjene gull, fiske, tjene gull, gruve utstyr, med ferdighetsmestring, handle med spillere. Bedre enn kjedelig utforskning av typiske mmos som søker et sted til et annet uten fiender i den avstanden. 10/10.
Jeg spilte det i dag, men jeg kan ikke logge på lenger, hvorfor er det det? Jeg prøvde å bytte server, men fortsatt uten hell, og spillet mangler noen innstillinger som autohenting av datalagring osv. eller er det egentlig sånn?
Veldig trege oppdateringer. Går mot inntektsgenerering. Og alt i alt dårlig erfaring fra utviklere. De klarte å gå glipp av Black Friday-arrangementet. Hver andre har vært forsinket og avlyttet. Og lenge siden noen innholdsoppdatering. Alt i alt et pen spill uten substans eller kompetanse
Bra spill å komme inn i det, men den eneste ulempen jeg ser for øyeblikket er å logge på med Play Store-kontoen min. Hver gang jeg velger en uk-verden og prøver å logge på med kontoen min, fungerer det ikke og går bare tilbake til hovedskjermen til spillet. Den eneste gangen jeg kan logge på og spille er når det står (beste verden) og alle snakker forskjellig Språk.
Jeg elsker spillet, jeg mener jeg er avhengig. Men jeg personlig synes at systemet er litt tregt, det er bare personlig, og det er sjelden å få en drops med godteri, og når du sertainbppint kan du ikke gjøre noe for å nyte, men når en ny oppdatering kommer, vil jeg være klar.
Dette spillet er ikke dårlig, men oppdateringen tar så lang tid. Som bro, jeg har ventet i bokstavelig talt 5 måneder, og hvilken oppdatering ga du oss? DEN MEST MINSTE OPPDATERING NOENSINNE. Dette er en så stor skuffelse for meg
Jeg liker spillet, men jeg liker ikke at du trenger å oppgradere ferdighetene dine i å lage og gruve ETC så mye for å komme opp i nivå, det er derfor jeg bestemmer meg for å slutte
Woot første anmeldelse.. NSFW Psyrax her og jeg har spilt i omtrent 6 måneder og kan ikke få nok av selve spillet. Flotte lokalsamfunn, ansatte og moro rundt omkring. Kom og hent litt i w11!
Jeg har spilt det i et par timer nå, det var gøy, men nå slipper det meg bare inn lenger. Bra spill altså
Hadde det gøy å spille spillet. Men den har ikke instruksjoner eller en historielinje. Den har heller ikke kart. Alt du trenger å gjøre er å fullføre hele oppgaven.
Grunnen til at jeg ga denne vurderingen tre stjerner, er fordi det er en feil der du ikke kan trykke på noe. Alt du kan gjøre er å angripe og noen ganger logger spillet meg ut, men jeg trykket ikke på Logg ut på Innstillinger jeg avinstallerer Dette spillet til du fikser dette, vil jeg installere spillet på nytt, men bare hvis du fikser det, men på noen måter det er det for nå Cheers's Jd
Det er et bra samle- og byggespill, spesielt med ferdighetsnivåene!, Den eneste ulempen er at de flotteste tingene, koster edelstener, der jeg fikk min andre generasjon på lvl 42, så det er å kjøpe for å vinne... Som mange andre spill.
Jeg fant mange tyvegods jeg liker spillet jeg har 109567 mynter
Trenger mer innhold. Fysikk og generelle ting du kan gjøre i spillet er bare ikke verdt det.
Curse of Aros - MMORPG 롤플레잉 svle
Nei kjedelig spill. Bare trykk på ting og ingen grunn til å tenke. Du trenger ikke tenke på om du bruker trylledrikk. Bare spam potionen og du er bra. Ingen nedkjøling på potion så jeg må kjempe mot lvl 47 ice imp mens jeg er lvl 25. Exp gain skalerer ikke på lvl gap. Som jeg nevnte, er jeg mye undernivå, beseiret et monster og oppnådde bare 1 lvl. Ingen reell belønning for den spillestilen. Jeg kjenner heller ikke til noe oppdrag. Jeg mener hva er målet med dette spillet?
Dette spillet er så bra. Jeg liker det så godt. Men det er et problem, hver gang jeg vil logge på gmailen min, stopper den, jeg venter i noen minutter, og så er det greit. Vennligst fiks den feilen. Tq. Beklager at en stjerne er borte, men det er fortsatt et fint spill.
Dette spillet er veldig fint. Jeg håper bare du inkluderer to ting til, deretter 5. Først av alt, da jeg ble med i spillet, hadde jeg ingen anelse om hva jeg skulle gjøre. Hvis du kan legge ut mer detaljert spillinformasjon på wikien din , det ville være veldig nyttig. Dessuten er mobben i ubalanse.For lvls og lvls var den beste grinden lvl 12, fordi lvl 15 ville gi deg flere drops og mindre %, og neste grind etter det var på lvl 35 i cave. Jeg visste ikke om Arctic lvl 21 bc, det ble ikke nevnt.
Jeg liker ikke hvordan de drepte .e i faresonen jeg mistet millioner av timer med arbeid jeg har ikke sovet på nesten 4 måneder Bare for å miste all rustningen og millioner
Ancient Planet Tower Defense Offline Стратегически ntz
det er et kult spill, forståelsen og konseptet er godt forberedt, jeg liker enda mer fordi det minner om spillene jeg bruker til å spille på gba da jeg var barn, liker det mer hvis du kan legge til klasser for karakterene og lage og bli med i guild ting og alt, hvis dere leser dette, så prøv det👌
Dette spillet er ganske bra. Den har følelsen av RuneScape, som er et pluss. Selve spillingen tar i gjennomsnitt noen dager å oppleve, og deretter noen tusen timer for å maksere alle ferdighetene. Samfunnet er veldig mangfoldig og vennlig, og mod-teamet er fantastisk hjelpsomme. Utvikleren snakker også med samfunnet, men mer-så lånetakerne. Kampen mangler foreløpig litt da du bare kan utføre ett angrep med et sverd, men flere klasser og innhold er på vei. Jeg elsker det!
DEN BESTE RPG JEG ELSKER DEN!! EDIT: Jeg forstår at spillet fortsatt er i beta. Det er mange feil du er klar over, og når de er fikset vil jeg gi den en 5-stjerners rangering.
Knapt noe innhold, giftige spillere og utestengt for å være falskt rapportert. Ikke kast bort tiden din.
Du sitter fast på hovedmenyen for alltid
Flott spill, jeg har vært hekta på det i mange uker nå, men fortsatt er teksten i spillet for liten til å lese ordentlig, legg til og mulighet for å gjøre det større enn dårlig gi dette en 5☆
Det er veldig gøy å spille, hvis du legger mer arbeid i spillet vil det være enda bedre som å lage guilds. Men alt sammen er det et morsomt spill.
OSRS-avslag med bare bein. Ganske dårlig totalt sett. Men dets viktigste salgsargument er at det er helt f2p i tillegg til kosmetikk som teknisk sett kan skaffes uten å bruke irl penger. Jeg sier gi det en sjanse hvis du likte OSRS, men ikke ønsker å betale for medlemmer. Men utjevnings- og ferdighetssystemet er virkelig feil, og du vil sannsynligvis brenne deg gjennom alt "innholdet" i løpet av et par uker.
Jeg blir alltid sittende fast på hovedmenyen Når jeg klikker på spill og signerer google play-spillkontoen min, og det fungerer ikke.
Curse of Aros - MMORPG 롤플레잉 qtn
Jeg vet ikke hva faen er galt med spillet, jeg kan ikke logge meg på spill iht. Trenger du hjelp, hvis du kan hjelpe meg med å fikse det, så dårlig oppdatering. Takk. Og jeg er ikke en betatester
Bokstavelig talt ingen opplæring. Hvordan vet jeg hva jeg skal gjøre???
Trenger gjenstandstabel, tastaturet for chat-feil lukkes ikke, men alt i alt er det et morsomt spill
IKKE LAST NED, spillet er for dårlig, det er ikke noe nytt innhold eller oppdateringer, og du vil bli utestengt for å ikke gjøre noe etter at du har spilt i flere måneder DUMT SPILL
Bra spill. Forventet ikke et slikt potensial, men du bør legge til våpen med spesialangrep også. Anbefaler det virkelig
Denne julebegivenheten er en absolutt spøk. Du vil stå der og vente på at noe skal gyte bare for å få en tilfeldig fyr som kommer rundt hjørnet og på en eller annen måte treffer den og lar deg sitte der tomhendt. Det er overfylt og umulig å drepe noe.
Utrolig spill, smednivået er bare kjedelig å gå opp i nivå for øyeblikket, jeg er bare på nivå 26 og har brukt 3 timer+ på å utvinne malmen og deretter smelte den osv... Ville bare nyte en funksjon som lar deg smelte sverd til plater som krimstålsverd som morsters drop kan gjøres om til plater ved å gjøre det, noe som gir deg litt exp. Selv om annet enn det er spillingen fantastisk og morsom. 🌟🌟 🌟 🌟 Av fem
Jeg gir denne 2 stjerner fordi den ikke har kart, det er så vanskelig å finne veien, men jeg likte dette spillet. Vær så snill, fiks dette spillet og lag et kart thk u